2 september 2010 torsdag

Hej hemskt mycket hej! Toppen bra humör idag men varför är frågan? Ja det undrar jag med faktist hummm haha. Men det är ju bra det för igår var jag inte på bra humör, i morgon blir det som sagt staden för min del och mamma ville nog ha hjälp så får gå dit och hjälpa dom på jobbet.
Idag så ska jag träffa hanna när hon sluta sin praktik känns kul har inte träffas på ett tag nu :) mycket att prata om. Men annars vet jag inte vad jag ska göra, jocke ska bort på träning sen när han kommer hem och mamma ska på jobb fest eller vad man nu säger. Så jag är ensam hela dagen kan man säga! Ska nog tvätta och plocka undan lite hemma idag då det pasar bra det, sen vill mamma att jag ska klippa gräset men får se om jag orkar det ens haha.



Jag förstår inte att man kan sakna vissa personer så mycket i mellan åt det är så det svider i hjärtat i bland! Men jag får tänka tillbaka och det är de jag ha kvar av dom hemskt men det är så det är.


Kommentarer
Sofie Blom, one in a million :]

sv: tack :) köpte nästan allt på h&m och vila :)

2010-09-02 @ 21:55:10
URL: http://chaarmigast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0