13 september 2010 måndag

hejsanhej!!
Ingen bra dag, eller vakna med ett leende på läpparna med det var en som gjorde så det försvan och jag bara vart arg. Sen när jag satt på bussen så vet jag inte vad som hände i huvudet men det blev bara för mycket och jag kännde att jag inte skulle fixa skolan idag så jag ringde mamma och berätta och gick till hennes jobb. Sen efter en 2 timmar typ så skjusa mamma mig till syrran skola och jag skulle ha Moa bara en timme sen skulle hon sluta så ja jag hade henne. Sen kom hon på att hon skulle till tandläkaren så jag följde med och hade Moa! Sen var vi på stan en stund, gick sen till boland för att åka med Tomas hem.
Jag känner att den hära dagen bara är skit och jag har ingen enerski till ett piss vill bara sitta och vara.

Ihelgen har jag varit med min undebara vän Jennifer :) det var jätte kul och trevligt. Fick prata av mig lite om saker och ting! Undebart att ha en vän som förstår mig och jag förstår ju henne såklart, tillsammans klarar vi det hära! <3


Kommentarer
jenn

ja sötnos, tillsammans :)

2010-09-13 @ 21:59:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0