7 oktober 2010 torsdag

Skulle ha varit i skolan idag men känner att det blir för mycket att åka in till stan sen sitta och vänta på nästa grej så jag ringde till skolan och berätta som det var. Mamma tyckte ochså det var helt okej för mig att göra så.
Var ju till min psykolog i tisdags det gick bra mamma och jag var där och prata hur vi skulle göra men jag ska inte gå där längre. Känns väldigt konstigt men endå skönt om jag vill får jag ringa och börja gå och prata igen så det är inte det att jag aldrig mer få gå och prata där skönt dunder skönt enligt mig iallafall. Annars i mitt liv händer inte så mycket men samtidigt händer det skit mycket men jag släpper som taget om det i mellan åt som att vi ska FLYTTA det är en son grej för mig väldigt stor grej, men det ska gå bra det med. Sen fyller ju jag år den 18onde oktober inte långt kvar alls det går så fort :O.

sen skulle jag bara vilja säga att alla som står mig nära dom är värda så otroligt mycket. Utan dom vet jag inte hur jag skulle klara mig :)

Joachim
Jessica
Mamma
Moa
UNDEBARA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0