14 oktober 2010 torsdag

Hejsanhej!
Inte skrivit på länge jag vet men det har varit något varenda dag nu * suck * det är så jävla jobbigt så idag blev det ingen skola som det brukar bli på torsdagar. Men jag ska se till att inte ha något på onsdagar men igår var jag tvugen att ha Moa för jessica skulle till skolan och tomas jobba. Sen nu har min mammas ryg bracka i hop så hon kan knappt börja sig så det är jag och jocke som måte hjälpas åt och laga mat och städa och gå med hunden och sont. Men det går bra fast ovant vi är ju vana att det är mamma som gör det åt oss men det måste vi bli bättre på ochså. Ska ju snart flytta med blir bara mer och mer avslappnad faktist :).
Var ju på soc förra veckan så nu äre skrivet på papper att jag ska träffa Sara på fredagar :) jag ser fram i mot det så otroligt mycket :) hon är en människa som jag ska ha kul med och jag ska öva på att komma ut och göra saker själv. Därför jag har fått en kontaktperson jag tycker sjkälv att jag är duktig och gör saker själv men det är ju bara bra om jag känner så :), det gör ju mig strkare fast innerst inne vet jag att jag måste öva mycket mera så det är bra att Sara ör villig att hjälpa mig och mina nära och kära :) det påverkar ju faktist dom väldigt mycket ochså att jag inte kan göra saker själv. Men jag känner att det kommer gå så otroligt bra med all hjälp jag har/får av alla undebara människor :). Går inte längre hos min psykolog :) känner mig stolt över mig själv att jag klarar mig utan det och det betyder liksom att jag är säkrare i mig själv och att jag inte tänker på döden och sont :) JAG ÄR STOLT ÖVER MIG SJÄLV !! Så i morgon äre första gången jag och Sara ska hitta på något :) ska bli så otroligt roligt längtar redan :). Vi skulle gå till någe Gustavianum har aldrig varit där så det kan bli spänande tycker jag :) sen skulle vi äta lunch någe stanns får se vart det blir :) kanske någe mysigt ställe :).
Annars så funkar livet väldigt bra, jag fyller år på måndag hela 17år :) fast vi ska fira mig nu på lördag i stället :) mysigt att träffa släkten var ett tag sen nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0