21 november 2010 söndag

Hej!
Jag vet att jag skrev att jag skulle skriva i bloggen men vart inget av med det så jag gör det nu när jag har tid till det. Har hänt så mycket i mitt liv nu jag vet knappt själv vart jag står nu men så är det ibland i livet man kan inte alltid tänka på sig själv man måste ochså tänka på dom som står en nära ju. Min syster har bott hos oss ett tag men i natt sov hon inte här var konstigt tycker jag det är tryggt och skönt att ha Moa och syster nära en :) älskar att ha dom hemma hos oss :). Hoppas hon flyttar till stan :) det skulle vara så mycket skönare för henne och oss med!
Livet känns tungt för till felet men så kan det ju vara ibland liksom men det är så tråkigt när det är så men jag försöker att göra det bra. Skolan funkar bra väldigt bra för mig det är skönt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0