3 mars onsdag 2010

Hej.
Det är väldigt många som vill ha mitt lösenord till bloggen det betyder att det var väldigt många som läste den förr. Vilket är kul, men endå inte för jag skriver väldigt mycket saker om mig själv personligt kan man säga och det vill inte jag att andra ska se eller andra och andra men alla. Sen har jag fått så konstiga kommentarer så har lakt ner att alla får läsa den. Bara ett par stycken får läsa den vilket känns väldigt bra :). För jag skriver ju inte blogg för att alla ska läsa denm jag skriver för att skriva av mig ibland :).
Idag måste säga att det är helt undebart väder :D ska ut och knäppa kort på min hund snart :) sen ska jag gå in och göra varm cocklad och äta kladdkaka :) mums säger jag bara :) :).
Ikväll kanske jag ska till attention i uppsala det är för dom som har adhd/asberger och sona diagnoser det är för familjer som har det man får råd och sont :) undebart ställe :) man blir varm i hella kroppen av att vara där. Får se om det blir att åka dit eller inte, men tror så :). Behöver lite pepp om mig just nu och det får man där det kan jag lova er :)..

Jag älskar min Joachim mest av allt verkligen, han är allt för mig <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0