1 mars 2010 måndag

Hej. Vårat internet är cp så kan inte vara inne på ett enda skit eller det funkar i typ 5 - 10 minuter sen loggas man ut cp säger jag bara, ingen vet varför? Så blir nog till att köpa nytt modem ser det ut som. Annars i mitt liv så är det som vanligt eller hur man ska säga, det är tråkiga saker som händer och roliga saker. Det tråkiga är att min syster och Tomas gjort slut tycker det är tråkigt :( men det är sont som händer när det inte funkar ju. Jag stöttar min undebara storasyster så mycket jag kan iallafall :). Moa sov hos oss i lördags ;) hon är verkligen galen nu haha ibland blir man less när hon inte förstår vad man säger. Men jag ser det som att hon lär sig saker :) älskar henne lika mycket för det :) hon gör mig glad det tycker jag om otroligt mycket :) :). Jag mår bra annars måste jag säga jag lever dagen som den kommer känns det som, är dagen dålig när jag vaknar är den dålig men vaknar jag och dagen är bra så är den bra. Idag är det en bra dag :) förutom det hära vädret måste jag säga så less på snö nu jag vill ha bort den.
Jag var ju i Vemdalen det var undebart skönt men endå jobbigt på något sett.

Måndag - Psykologen
Tisdag - Ingenting
Onsdag - Ingenting
Torsdag - skolan
Fredag - Skolan, sen tven skulle jag tro :)
Lördag - Ingenting vad jag vet en, tven på kvällen iallafall :)
Söndag - Ingenting, kolla på tv på kvällen ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0