1 mars 2010 måndag

Jag saknar en massa saker sen förr, men det jag saknar mest är att ha kul med en kompis och det är inte vem som helst heller, det är en som jag gjort hys,gråtit,haft kul med. Aldrig har jag haft en son vän som jag kan vara som jag är, men det kan jag med den hära personen. Det är det jag kalar äkta vän, fast man tappar kontakten så vet man var man har varandra och det vet jag ochså, fast det inte märks så vet jag det. Hoppas du vet det om mig med :). Jag saknar dig Jennifer Gräll! <3



Kommentarer
jennifer gräll

åh, jag blir så glad av att läsa det här caroline. Jag finns alltid <3

2010-03-05 @ 23:54:47
URL: http:// blondinjennifer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0