8 juni 2010 tisdag

Är dunder förkyld och feber fram och tillbaka fyfan vad jag hatar det!! Men kan inte göra något åt det så jag är typ bara liggandes försöker plocka lite men så fort jag gör det så får jag feber. Jag har ju så svårt att sitta stil värdelöst !! Mamma fyller 40år på fredag så det blir fest på lördag :)
sen nästa fredag fyller min älskling 18år! Så jag hoppas jag hinner bli frisk en att gå och vara sjuk :(. Har skolavslutnig på fredag med :) och skola på torsdag men får se hur jag mår, för jag måste dit på fredag så kanske stannar hemma torsdag och går på fredagen så jag kanske är lite pigare!
Har ochså varit på Jockes systers student :) mycket trevvligt och roligt :) grattis till henne !
Jocke och jag är katt vakt med, det är något i Jockes och mitt liv jämt ;) aldrig en lugn stund.
Och på måndag kommer min psykolog på hembesök :) mycket MYCKET trevligt ska baka bullar och lite sont tills dess :) hon är en bra människa!
Sen har jag ochså varit mycket med undebara Hanna!

så nu vet ni vad som händer i mitt liv !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0