15 juni 2010 tisdag

Har något för jäkla mycket i huvudet nu för tiden det är inte bra. Men det är inte lätt när det är svårt och tänk om livet alltid skulle vara roligt och lätt va tråkigt det skulle vara. Så det är vell bra att vara lite nere ibland men jag är så less på det är det nästan hela tiden känns det som. Jag kan inte sommar jobba för mitt psykiska problem :( jag blir galen på mig själv att jag inte klarar av det men det är ju inte mitt fel men det blir ju så att jag tar åt mig av det :( och blir arg på mig själv. Sen blir jag arg på mig själv för att jag inte kan vara där det är mycket folk för länge för jag blir alldeles för trött för det :(. Jag vill kunna vara med kompisar och ha kul men jag orkar inte och det gör mig galen.
Ibland känner jag att jag bara vill vara som alla andra och inte ha mina problem..

Joachim min älskling fyller 18on på fredag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0