7 juli 2010 onsdag

Det vart att åka till sjukhuset med mamma, syster, moa och jocke för att kolla hur det var med mammas farfar han ramla ur sängen och gjorde illa sig så han ligger inne nu :( men det var rätt okej med han idag när vi var upp :) fast jag hatar sjukhus som sakt men det gick rätt okej.
Sen åkte vi till gränby jocke köpte ett bar skit snygga skor till mig :) sen ingenting mera till mig, jocke köpte badbyxer och tröjor sen köpte vi en mata till badrumet, en klocka :) ( skulle vilja flytta hemmifrån hihi ). Sen åkte vi hem och jag kände mig helt jävla död. Sen har min syster och moa varit här hela kvällen :) alltid lika roligt jag vill att dom flyttar hem faktist så mycket tycker jag om dom verkligen.
Sen har jag inte gjort ett skit jag är så grymt jäklans trött nu, jocke och klimpen har kolla på fotboll nu spelar dom tv-spel.

jag mår faktist riktigt bra :) fast jag inte har varit hos min psykolg eller min kontakt person undebart att jag klarar mig. Fast jag känner ju behov ibland för det kommer lite panik ångest ibland. Har ju som sakt svårt att göra saker själv! Men det är bara att täna som bara den :).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0