6 juli 2010 tisdag

Har inte gjort ett enda skit idag jocke och jag har legga på soffan i varsin ende av soffan och kolla på oc haha. Sen åkte vi upp till affären sen hem till min syster och var där en stund det är det vi har gjort idag annars inget. Just nu ligger jocke på soffan och kollar på fotboll skit tråkigt så då passa jag på att setta mig vid datan och blogga lite gran ;) har inte så mycket vetigt att säga heller haha. Jennifer min vän har klippt sig längtar tills jag får se hur det ser ut :) det är nog super snyggt enligt mig!
Imorgon ska jag nog tvinga min mamma att åka till stan tidigit fall om det skulle vara fint väder jag är verkligen beroende av en ny bikini.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0