29 juli 2010 torsdag

Oj det händet så mycket saker i mitt liv att jag inte hinner med att skriva här. Håller på och fixar huset vi ska ju flytta som sagt så det är mycket som ska göras fint då jobbigt äre kan jag lova men det ska ju göras det med liksom. Så idag ska vi hålla på med, igår somna jag hur fort som helst dunder skönt vare :). Malin min kusin fick åka in och kolla sin mage men det var inge fel på den :S konstigt hon har skit ont en får se hur det är med den idag. Jocke min älskling ligger och sover en ;) han spela match igår fast han har ont i sitt knä duma han säger jag bara får se hur det är med knät idag då.
Jag har grymt ont i mitt knä med bara för att jag stressar och att det är mycket just nu vart bättre när jag tog min medecin.
På måndag kommer dom och knäpper kort här med :O hjälp hjälp !!!
annars är livet ganska så bra, lite tungt till och från men det funkar. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0