23 juli 2010 fredag

Sitter här och kollar runt lite Joel och Jennifer kommer och gör mig och Moa sälskap. Jocke ska till stan till hans mammas grav och tända ljus sen ska han köpa skor eller vad han snacka om :P får se vad han kommer hem med. Mamma och syster är på sjukhuset hos farfar Bertil han är dålig nu :( usch jobbigt det dära med döden så jag tar helldre hand om Moa och är hemma så kan syster göra mamma sällskap.
Får se när dom kommer hem där ifrån, dom åkte 10 i morse så jag har haft Moa sen dess :) kul men hon är så jobbig ibland, hon gillar ju inte att lyssna när man säger till henne det gör mig galen ibland. Men nu har både hon och jag vila så nu är vi piga och arlerta :). Synd bara att vi inte har någon barn stol till Moa för då hade vi kunna åkt och gjort något men men :) så kan det vara ibland.
Moa sitter här brövid mig nu och äter chips ;) bus unge är vad hon är haha :).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0