21 juli 2010 onsdag

Åkte ner till badet idag med Jocke, Jimmie och mamma och när vi var där nere så ringde mormor och säger att min mammas farfar blivit dåligare :(. Så vi åkte hem då och mamma duscha sen åkte hon in till sjukhuset till farfar Bertil sitter med både hem telifon och mobilen här och väntar på att hon ska ringa och säga hur det är. Men som sagt han är ju 93år så han har levt länge och ett bra liv men det är endå jätte sorligt för oss alla :(. Jag hoppas han klarar sig!! Har bara en jätte stor klump i magen just nu :(.


som jag brukar skriva, man ska ta hand om dom man har! Och vara glad över dom man har.
Jag älskar mina familj, vänner <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0