16 juli 2010 fredag

Oj nu har jag inte skrivit jag som skrev att jag skulle börja skiva varenda dag men så kan det vara när man har fullt upp med annat :).
Har träffa min kontakt person känns alltid lika skönt på något vis. Sen har jag jocke jennifer joel varit katt vakt eller jag var det men dom var med mig hela tiden och vi över nattade där med :) undebart att vara lite själv eller hur man ska säga utan mamma då :) undebart att få göra som man vill eller hur man ska förklara det med.
Jennifer skulle jobba idag och var tvugen att åka hem * suck * hihi. Men hon kommer nästa vecka om hon inte jobbar så mycket då :) riktigt kul att vara med henne :) vi skrattar och har bara allmänt kul tillsammans. Vi ska vell åka till gräs ö till Joels stuga :) vi hoppas att det kommer gå som vi tänkt iallafall :) skulle vara grymt kul. Ligger kort på min facbook på sommaren 2010 om någon vill se orkar inte ladda upp kort på min blogg.
Just nu sitter jag här helt död känns det som är så grymt trött.


Man ska tavara på dom man tycker om <3


Kommentarer
Jessica

Sv: åh tack :)

2010-07-19 @ 17:44:35
URL: http://adorablebitch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0