5 januari 2010 tisdag

Jag vet inte vart jag ska börja? Men det är bara snurigt i huvudet på mig just nu, det händer för mtcket skaer känns det som. Det är mycket som jag skulle behöva ha svar på men kan inte skriva allt här :( skulle behöva prata med psykologen min. Men det är ju jätte länge kvar tills jag ska dit SUCK jag skulle vilja åka dit idag och prata och så.
Jag har missa min coserta medecin inte bra!!! Min idag har jag tagit den :) bra där ja. Men det är en sak jag skulle vilja ha svar på. När jag går hemma om dagarna nu när det är lov så mår jag mycket bättre om jag inte tar consertan så då undrar jag om jag måste ta den då?. För jag kan ju inte bara strunta i att ta den utan att frgåga min doktor eller psykologen.

Igår så var jag in till stan köpte lite scrapbooking grejer :D super kul tycker jag! Så idag fundera jag om jag ska setta mig och hålla på med det hela dagen UNDEBART :). Sen i morse när jag kom ner så hade jag fått grejer från den dära grejern jag preminerar på :D enu mera undebart !!!
Idag ska jag börja med calendern, sen ska jag göra om mig och en vän till mig som heter Pontus!
Sen fundera jag om jag ska göra om Marcus Selvin får se hur mycket jag orkar och så.

Kan lägga ut kort på det jag gjort sen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0