26 januari 2010 tisdag

Idag äre första dagen jag är medecin fri eller inte helt men från min conserta eller hur det stavas den som gör det mesta bättre för mig den är jag utan. Jag känner mig helt död i kropen seg och grymt jäkla trött verkligen borde inte vara det, men när jag tänker efter så äre ju så att jag gör av med mera enerski om jag inte tar min medecin. Men det känns endå bra att vara utan den det är inget som har kännt konstigt så en hoppas inget händer :), Sen kanske jag ska berätta varför jag inte tar den :P haha men det är för att jag får grymt mycket röda utslag från halsen och ner under tuttarna och på hela armarna mamma trode jag hade neselutslag eller hur det stavas :P haha. Så nu ska vi kolla om det är min medecin som gör att jag får det eller om det är något annat så på lördag ska jag ta min medecin igen. Det kliar så förjävl* mycket på mig jätte iriterande men inget man kan göra åt en måste ju kolla vad det är för något. Så får se hur det går i skolan torsdag - fredag utan medecin aldrig gått i skolan utan att tagit min medecin den gör ju att jag consentrerar mig mera med. Jag hoppas det går grymt bra endå :) jag ska verkligen försöka och tänk om det funkar lika bra som vanligt :D va glad jag skulle bli, kanske inte behöver äta min medecin lika ofta då ju :D:D. Men det får vi se då!
På lördag ska mamma, syster och jag till stockholm och knäppa kort i son dära studio :) kul kul hoppas det blir skit mysigt verkligen :).
Jocke har varit hemma måndag och idag för han var ledig eller hur man ska säga :) skönt att inte vara hemma ensam hela dagar :) jag förstår inte att vi går i hop så bra :D vi har alltid lika kul tillsammans jag och min älskling :D. Annars brukar folk kunna säga att dom tröttnar på att vara med sin partner mycket men jag kan vara med Jocke hur mycket som helst :D undebart då menar jag verkligen UNDEBART!!!!!!! Vi spelar spel, kort sitter vid datan och skrattar kollar på film, äter skojar med varandra :D undebart! Så otroligt jävl* undebar äkta kärlek! Jag tvekar aldrig på han :) Han är min bästa vän & min pojkvän <3. Jag älskar han så otroligt mycket!
Idag var mamma och jag till min psykolog och träffa någon som har hand om hjälp medel så vi prata om vad som skulle vara bra för mig, jag vet inte riktigt om jag ska testa ha en handi eller inte? Vet inte riktigt om det skulle vara ett bra hjälp medel eller inte? Men jag funderar på att testa och om jag inte tycker det är bra så lämnar jag bara tillbaka den!


Nu kom min älskling :D
HEJDÅ!


Kommentarer
Bella

Men för helvete,gå i skolan och lär dig stava!!

Alla mår skit,men alla håller inte på att fjantar som du gör.



i son dära studio?

går i hop så bra?



Skola kanske något för dig?

2010-01-26 @ 21:38:41
Linn

Till Bella:

Det kallas dyslexi och går inte att träna bort så himla fort! Du har antagligen ingen aning om hur Caroline mår, skaffa dig ett liv istället för att klanka ner på andra!.



Blir så jävla förbannad på människor som dig!

2010-01-27 @ 13:47:56
URL: http://linnlandberg.blogg.se/
Bella

Nej!

Men det vore kanske bra att gå i skolan,och inte bara sitta hemma och tycka synd om sig själv!

2010-02-01 @ 04:02:23
jennifer gräll

bella, hon sitter förhelvete inte bara hemma och tycker synd om sig själv! Det är inte så att hon inte vill må bra, det är ingenting hon har valt själv! Det här helvetet har andra fixat åt henne och hon försöker göra det bästa av situationen! Att hon är hemma mycket beror verkligen inte på att hon tycker synd om sig själv utan det är för vad hon klarar av och inte klarar av om jag har rätt nu(?) (carro, rätta mig om jag har fel). Om hon skulle gå i skolan varje dag skulle det nog bli för mycket och hon kan falla ner till botten igen. Och där förtjänar hon inte att vara.



Carro, du är en underbar person! Du är verkligen en av dom starkaste personerna jag vet. Du och din syster, ni är så otroligt starka! Jag beundrar er verkligen <3

2010-02-27 @ 01:43:56
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0