20 januari 2010 onsdag

Nu har jag städa och ätit lite, Jocke är på väg hem nu :) han sluta tidigt för han hade prov hoppas det gick bra :).
Jag har duscha och vart ut med Casper med :) jag har hunit med mycket, som jag sa till mamma när jag prata med henne. När man har tråkigt och man försöker göra allt långsamt men det går endå så fort det är dåligt :P tycker jag.

Jag hade så många vänner förr men inte nu längre, vissa säger det beror på att man blir äldre. Men nej det är inte så för mina förriteta vänner hör aldrig av sig då menar jag verkligen aldrig så jävla dålig stil. Och sen när jag väl frågar om man ska hitta på något så går det inte ajaa, vill dom förlora mig så varsegod jag orkar inte längre säga något om det. Det enda jag kan säga är att det gör ont i hela mig men jag får vara stark och det är jag med :) riktigt glad att jag har blivit så stark jag är! Varför ska jag ta åt mig av folk som inte ens är ens vänner eller något? Nej jag är stark och tar ingen skit :)!! Jag har min bästa, undebara, favorit familj det är ochså mina bästa vänner :) undebart att ha det så faktist!
Förut så var jag aldrig hemma nästan för jag var alltid med någon kompis, nu är jag helt tvärt i mot jag är alltid hemma. Fast måste ju till lägga att min handekap har ju kommit in i bilden och vi fått paper på det och det har ju gjort en stor förändring inte bara i mit liv utan dom som står mig nära vet vad jag menar. Men jag tycker det går bra nu faktist :) vissa dagar går tungare en andra men det är mera posetivt en negativt nu det är så jäklans skönt måste jag säga :D. Kanske ochså ska öka min dos på min medecin lite pirrigt om jag ska göra det är inte helt säkert en, men det kanske blir bättre för mig om jag gör det. Spanande och se!
Jag har ju nämnt att jag ska till sjukhuset och göra test vet inte riktigt vad jag ska göra det är något med öronen huvudet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0