18 januari 2010 måndag

Jag har så fruktansvärt tråkigt hemma om dagarna men vad ska man göra då? Det finns absolut ingenting att göra! Idag har jag typ bara suttit här vid datan sjukt tråkigt iallafall, och hur kul äre att gå på stan? Inte kul alls jag hatar att gå på stan just nu. Sen ska jag ju spara pengar så jag kan inte göra så mycket heller.
Jocke kommer snart hem iallafall bra det då slipper man vara ensam :). Mamma kommer vid 3 halv 4 så det är ett tag kvar, i morgon så ska mamma inte komma hemn fören vid 6 7 typ. Hoppas jocke inte slutar sent i morgon bara då vet jag inte vad jag ska göra om han slutar sent :O.
Har varit ut med hunden och gått och håller på och tvättar nu hur kul är det? Inte ett jävla dug, men det måste ju göras med. Kläde på mig nyss ochså! Jag har ochså hunnit ätit bullar det var gott :) jag går och äter på onytiga saker hela tiden nu för tiden det är inte heller bra.


tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0