17 januari 2010 söndag

Jag gör ingenting nu för tiden känns det som jag bara är könns det som. Igår köpte jag en stekpanna :) en rosa/lila skit fin :) till och med Jocke tyckte den var fin bra det ;). Så då känner jag att jag vill flytta hemmifrån med Jocke nu :) mysigt men vi har inte råd eller något :P så det får stå på listan ett tag till tror jag ;).
Var ju till psykologen i onsdags :), det är skönt att vara där men endå könns det som ingen skilnad, men jag vet själv att om jag inte skulle få prata om det jag prata med henne om skulle jag inte vara glad och posetiv som jag är. Så får bli ett tag till jag går och pratar med henne om inte hela mitt liv det vet man inte heller ju.
Jag funderar mycket just nu vill göra om vill inte vara hemma. Varför jag inte vill vara hemma är för att jag alltid är hemma och det blir så jävla tråkigt jag tycker till och med att datan har blivit skit tråkig. Men det är så när man inte har så skit mycket kompisar, och som jag mår så har jag inget mod till att fråga heller men men.
Jag mår iallafall bra :) fast det är mycket som är skit i livet just nu och det är jag skit glad för :).
Juste får inte glömma berätta att min lärare som har fått barn var till skolan i fredags och jag vart förälskad i den lilla söta pojken hon hade :) han var så liten och så undebart söt :), hoppas hon kommer flera gånger med han :D.
Ikväll så ska jag och Jocke kolla på tv blir det nog ;) han ska se en annan del av köping sen johan falk som vi redan engång sett :P haha.

Ibland så förstår jag inte att saker och ting kan komma upp i huvudet på mig, och då tänker jag väldigt mycket på det. Som just nu tänker jag på allt som hände med David och Marcus det är hemskt när det kommer upp i huvudet men endå äre skönt att tänka på det ibland. Men jag orkar inte kolla på kort längre faktist det har kommit nu så blir jag enu mera i min egna lilla värd. Men jag kan ju iallafall behärska mig nu förrut vart jag galen men nu blir jag inte längre det skönt :). Nu kan jag prata om det istället det är skönt tycker jag!
Det är mycket som jag saknar faktist, alla kvällar jag var ute med kompisar skratta hade skit kul det är tråkigt att jag inte har så mycket kontakt med dom och vissa har jag ingen kontakt med alls :(. Men det är vell så livet är ibland. Jag vet iallafall att jag är en bra människa och att jag kommer klara mitt liv och att jag och Jocke kommer få ett undebart liv tillsammans, och att vi kommer få barn och att vi kommer leva med varandra föralltid!
Jag älskar dig mest av allt Joachim! <3

Måndag - inte ett skit att göra
Tisdag - inte ett skit att göra
Onsdag - inte ett skit att göra
Torsdag - möte i skolan, och sen gå i skolan
Fredag - skola



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0