12 januari 2010 tisdag

Första skoldagen för alla men inte för mig tråkigt men endå skönt för det finns inte ett skit att göra ju! I morgon ska jag till stan och handla lite sen ska jag till psykologen och sen på kvällen till Kusinerna :) han fyller år och hans mamma :) trevligt att träffa dom.

Sitter just nu i morgonrock och ny duschad och vacker ;) ska klä på mig och plocka undan lite hemma. Sen blir det att gå en liten promenad med Casper, det var faktist riktigt skönt ute idag :) fast det var 10- solen värmer så skönt :) vi behöver ljus nu, man blir så glad av det ju!

jag dricker läsk hela tiden nu för tiden, inte så bra!

På torsdag börjar jag skolan :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0