8 februari 2010 måndag

Sitter här och lyssnar på musik och har ingenting att göra, det svider i mina ögon vet inte varför? Har gjort det ett tag nu. Ska nog tvätta idag suck ingen lust med det alls idag men det är ett måste!
Igår så hållde jag på med scrapbooking :) det är så undebart härligt faktist, ska nog göra det idag med :).



Måndag - Bara tare lungt, inte så bra dag
Tisdag - Psykologen kl 11, uven kl 1 och kolla, sen kanske kolla lite på scrapbooking saker :)
Onsdag - Ingenting
Torsdag - Skola
Fredag - Skola
Lördag - Ingneting en så länge
Söndag - Ingnting en så länge


Att ha människor runt om sig som visar sin kärlek till en är helt undebart och gör en/mig starkare <3

Mamma
Syster
Joachim
Tomas
Moa
kärleken till er går inte att beskriva.



Gjort på datan, men ska nog knäppa kort på det jag gör själv med :)


Kommentarer
Emma

du ska jag vara med oss i helgen :)`?

2010-02-08 @ 18:14:20
Laila (mammas kompis)

Hej Caroline! Jag är din mammas barndomskamrat och jag vill bara säga hej. Jag fick äran att träffa mamma i lördags när jag hade fest och det var så himla kul! Hon har pratat så mycket om dig och att du har en blogg. Jag har förstått hur du mår och jag vet precis hur det är! Sköt om dig! /Laila

2010-02-09 @ 18:38:17
URL: http://lamarisblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0