23 februari 2010 tisdag

Är i vemdalen nu :) skönt att komma hemifrån måste jag säga. Men endå så äre lite jobbigt men det funkar åker ju hem i morgon så det har funka bra tycker jag, tanken på hur jag har mått och inte varit borta så mycket inte sovit borta iallafall  ( stolt över mig själv ). Har åkt skidor idag och det tog på mina krafter känner jag just nu är jag döende mer en levande känns det som. Ska nog snart ut och gå och knäppa lite kort och så :) mysigt! Har ju jocke och syster som stöd ochså sen lilla moa :). Men det kommer bli helt undebart att komma hem, det var ett tag sen jag kännde så men det ska bli skönt att känna så, det är ju dunder bra tränig för mig ochså allt det hära. Men har ju prata med mamma varenda dag. Henne är den enda som jag tycker det är jobbigt utan men det är något jag måste träna bort med att inte känna så mycket " mamma ".


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0