19 februari 2010 fredag

JAAAAAAAAAA :D jag har längta något för jävla mycket efter att åka till vemdalen och i morgon då åker vi så jäklans kul!! Är hemma från skolan idag för att packa och fiksa det går bra :) jocke är ledig idag så vi hjälps åt det går dunder tror jag ;). Jag har ju fått en liten pc data :) det har jag inte nämnt ;) men nu har jag det, det ska under lätta för mig hoppas jag jag börjar lära mig den nu känns skönt. Ska skriva av mig på den ha den som min almenaka eller hur man ska säga, ha den för mig själv iallafall! Den är bara min och den är ROSA :) undebart. I morgon klockan kvart i 8 kommer pappa och hämtar jocke och mig så åker vi till jessica och tomas så hoppar jocke och jag över till deras bil ;) så åker vi med dom.
Moa är sjuk idag men hoppas det blir bättre iallafall :) hon tog spruta igår kan vara det, hon har feber stackrn :(.
Jag kommer blogga när jag är i vemdalen tror jag ;) får se om jag hinner med det föresten hihi.

puss på alla mina nära och kära <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0