9 december 2010

Jag går i skolan 2dagar i veckan ska gå 3 dagar men jag känner att det blir för mycket, kroppen orkar liksom inte med det. Jag tycker det är jobbigt och tråkigt :( för jag vill orka men det går inte jag blir bara arg på mig själv om jag inte klarar av saker och ting så jag måste lyssna på vad min kropp säger till mig, då blir det rätt för mig. Just därför är jag orolig över jobb delen som kommer i mitt liv nästa steg liksom. Jag vill kunna jobba och känna pengar redan nu men när jag är lite rädd för nya saker så går det inte så bra för mig, jag vill ju kunna flytta hem ifrån någon gång och jag känner att om jag inte kan jobba så kommer det kanske inte gå? Jag kommer ju få bidrag såklart men det är ju inte allt, man vill ju känna sina egna pengar, fast går det inte så går det ju inte något jag måste lära mig att acceptera men det är så otroligt svårt. Jag hatar ju att ha min ADHD igentligen men det är ju inget jag kan göra åt alls. Jag hatar mina medeciner i mellan åt med, jag äter Conserta och jag går ner i vikt av den och nu har jag höjt Consertan så går jag ner i vikt nu något så måste jag byta medecin jag känner verkligen inte för det, så jag hoppas det hära kommer att funka för mig nu verkligen.


Kommentarer
Sussie

Hej!

Så spännande att följa dig här och få ta del av hur du upplever ADHD, jag har två sönner som är 5 och 7 år båda har ADHD och båda medicineras med conserta, så det vorre intressant om du som är lite äldre än mina killar kan berätta hur det känns i kroppen när man tar medicin och då man inte tar den.

Kram Sussie

2010-12-09 @ 22:49:03
URL: http://sussiepysslar.bloggspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0