10 december 2010

har fått en kommentar om att berätta hur jag är när jag tar medecin och när jag inte tar. Så jag ska skriva om det i det hära inlägget!
När jag tar medecinen så känner jag mig lugn och kan slappna av.
När jag inte tar min medecin så är jag stressad nästan hela tiden och är orolig. Brukar tänka lite mera på döden då med, fast nu har jag inte varit utan min medecin på ett tag så vet ju inte hur jag skulle vara idag om jag inte tog den. Fast jag känner att jag skulle nog inte klara mig utan min medecin den har liksom förändrat hela mitt liv till ett helt underbart liv, fast jag har gått ner mycket i vikt av concertan så om jag går ner mera i vikt så ska jag få byta till någon annan men jag hoppas att det inte hände.
Jag skriver gärna upp grejer, det är nog den bästa grejen jag har gjort som hjälper mig själv otroligt mycket. Jag är väldigt glömsk så jag skriver upp allt jag ska göra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0