30 augusti 2010 måndag

Första skolan dagen :) helt okej var den om inte lite mer endå har sakna skolan faktist, det enda som var konstigt var att inte emmorna var där med mig jag kännde mig ensam och liten utan dom fråga mig inte varför? Men det gjorde jag. Jag hade ju riktigt kul med dom i skolan kunde prata med dom, dom förstog mig fast jag var en bitter människa ibland mot dom. Men shit vad jag saknar dom i skolan helt ärligt känns som om jag inte vill gå i skolan utan dom men det kommer nog gå bra utan dom. Ska iallafall ficka G i matten svenska får se om engelskan blir så eller om jag struntar i det? Jag var liksom besviken idag när jag kom till skolan känndes inte som samma skola som jag gick på längre det var inte lika roligt bara massa nya människor och jag säger ingenting mera om dom!

Det känns konstigt riktigt konstigt tycker jag!


Kommentarer
sofie <3

Va snygg blogg du har carro :) hur mår du ? kram på dig

2010-08-31 @ 15:59:50
URL: http://sofieschilcher.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0