17 augusti 2010 tisdag

Har varit i stan idag med Syster och Jocke :) trevligt. Jocke fixa det han skulle och syster det hon skulle och jag var bara med :) sen åt vi kinna mat till lunch mums :). Sen när vi kom hem så följde jag med syster och hämta Moa på dagis känndes konstigt att hämta henne där faktist, kanske ska hämta henne torsdag - fredag lite läskigt tycker jag hihi. Jocke börjar skolan på fredag och jag vet inte när jag börjar en :O dom har inte hört av sig från min skola en hihi ;) dom kommer nog göra det snart. Annars har vi vart på grönalund ochså :) i söndags var vi där Jocke och jag åkte fritfal ;) haha han var jätte rädd verkligen men inte jag :D haha.
Jag tycker sommaren har varit bra och jag har inte varit och träffa min psykolog på hela sommaren känns jätte konstigt faktist. Men det har varit bra och jag tror inte jag längre behöver gå hos henne men endå tror jag det, jag har svårt att släppa henne hon är så bra.
Det enda jag känner att jag behöver av hennes hjälp är att jag har lite tankar och frågar. Men jag har ju inte varit så dära arg och ledsen jag var när jag inte träffa henne och det tycker jag är jätte bra av mig :) men det är ju hon som gjort mig stark och lärt mig hur jag ska vara liksom. Det enda jag har svårt med är att acceptera mig själv som jag är jag vill liksom vara som alla andra. Jag har inte lika mycket ork som dom "normala " enligt mig och det gör mig arg ibland och att inte folk förstår mig. Det går ju riktigt bra så länge jag har medecin i kropen men när den går ut så blir det så jäklans mycket i huvudet och jag börjar tänka så mycket.
Jag skulle vilja äta medecin hela tiden i en månad eller så och se skilnaden men det ska jag ta med min lärkare och psykolog när dom är tillbaka efter semestern.



Ska på begravnig nästa fredag jag hoppas jag kommer klara det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0