19 april 2010 måndag

Ska till min psykolog idag :) dunder skönt och bra får prata av mig lite :).

Annars tycker jag att livet är konstigt just nu, vet inte varför :s jag mår inte dåligt men det hyänder så mycket saker runt mig.
Igår så kom Hanna över och prata och så, hon behövde få prata av sig och jag med :) dunder skönt att ha en son bra vän och så som jag brukar kalla henne syster :) hon är som en för mig undebart att ha det så. Genom eld och vatten för henne verkligen! Hon fyller 18on i sommar  med ;) undra vad man ska hitta på för skoj till henne att köpa ;) hihi. Får se vad jag hittar på för skoj. Sen fyller min mamma 40i år i sommar med och min pojkvän fyller ochså 18on ;) så det blir mycket firande i sommar, Men det gör inte mig något för alla dom är så undebara och till hör familjen :). Det värsta är att det blir dyrt för mig ;) måste ju köpa något speciellt till dom alla det är ju en speciell åler ju ;) hihi.

Jessica Pettersson
Hanna Elmblad,
ja utan er? jag vet inte hur jag skulle beskriva min värd utan er.
Jag älskar er, alltid en speciell plats i mitt hjärta <3
HAHA GALEN BILD ;)
 HAHA EN GALEN BILD TILL ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0