29 september 2009 tisdag

Idag hare inte vart någe bra dag alls. Jessica var hos mig idag för jag inte ville vara ensam viste att det skulle hända något om jag var själv! Och jag hade helt rätt i det,
Jocke och jag prata innan han skulle på tränigen och sen när han åkte kännde jag hur allt bara vart fel och att jag inte viste vart jag skulle ta vägen. Sen när jag stänge mina ögon och skulle tänka att jag inte skulle vara ledsen, så kommer bilden upp hur jag måde förr och hur jag hade det med allt. Och jag fick upp döden tankar och fick panik skicka sms till dom som var med mig när allt det hände förr. Jag prata ochså med Tessi sen hon kom in på msn. Jag skaka och fick bara sån jävla panik fyfan säger jag bara! Jag kände bara hur jag skaka och tårarna spruta jag viste inte om jag skulle slå ner huvudet i soffan och massa kuddar över. Men sen efter en 45 minuter så kom mamma och om jag säger såhära hade hon inte kommit då vet jag inte vad jag hade gjort fyfan! Jag är rädd just nu kan jag lova usch fyfan :'(. Känns som om jag skulle vilja åka in till ett psyke och bara prata av mig och se hur andra är som mig. Jag kännde mig så ensamen och övergiven. Sen fick jag prata med mamma vad som var fel, jag kom bara till ordet döden sen börja jag stor grina igen. Efter en stund lugna jag ner mig och kunde förklara hur allt var. Och det var såhära
Jag kännde att Mamma, Jocke och syster min är som låsta vid mig eller hur man ska förklara. Om dom säger att dom ska göra något så blir jag arg eller ledsen eller orolig. Och det är något som är så otroligt jobbigt för mig det går inte att bara ta bort fårn mig. Men jag kan träna att få bort det mera men det kommer aldrig att försvina helt från mig och det är jobbigt för min del tycker jag, för det kan jag känna mig dålig och jobbigt som blir grinig över allt hela tiden :(.
Och nu är jag rädd på nytt att vara hemma själv FAN säger jag bara, jag hade träna upp mig så bra ju FAAAAAAN rentusakt. Jag hoppas att jag kommer klara vara stark och klara av allt fast allt vart som det vart idag.
Och det dära med min medecin jag tycker det är jobbigt vissa dagar :( usch. Och at jag går ner i vikt gör bara saken jobbigare jag känner mig äckligt smal just nu. Men idag har jag ätit bra iallafall :) det känns skönt, har ochså ätit chips och lite sont idag :) känner mig duktig som fått i mig det ochså!
Min pojkvän mår inte så vidare bra heller med allt som händer runt hans värd, sen äre ju mycket med mig och det på verkar han rätt mycket med. Jag tycker grymt synd om han för det som är runt han! Men vi hjälper varandra så mycket det går och jag vet att tillsammans klarar vi allt, sen har vi ju min mamma som ochså hjälper till med allt :). Jag är så glad att jag har min Joachim för utan han vet jag inte vad jag skulle göra faktist, det är han min mamma och syster som alltid vart där för mig så grymt undebara människor dom är! Utan dom vet jag inte vad jag skulle göra faktist dom finns alltid där för mig verkligen.
Min mamma är nog den bästa av allas så stark och undebar hon är verkligen! Jag kommer aldrig att kunna lämna min mamma hon är den som stått upp för mig och hjälpt mig med allt här i livet som vart jobbigt. Fan så glad jag är att jag har en son bra mamma jag har. Min mamma är som min bästa kompis med hon förstår mig så bra verkligen!
Och min syster henne är det ochså ett under över, hon är ochså alldels för undebar. Hon har ochså alltid hjäälpt mig med allt det jobbiga, från kärleks problem till allt. Alltid har hon funnits där för mig och jag alltid för henne verkligen. Jag och min syster är som bästa kompisar med, kan prata om allt med varandra verkligen, och det bästa med allt vi har alltid roligt tillsammans :) När hon flytta hemmi från tyckte jag det var skönt :O hur kunde jag tycka det uscha mig. Jag saknar henne grymt mycket faktist! Att gå upp till henne på nätterna när jag är ledsen och bara lägga sig brövid henne hon vakna och vi låg och prata. Eller nätterna vi bara suttit och prata och haft roligt, ätit på nätterna! Prata med henne när jag är ledsen bara att gå upp till henne och grina hon krama mig och vi prata om det som var jobbigt och varför jag var ledsen. Och hon kunna samma sak med mig. Men vist har vi bra relation en men det är inte samma sak liksom. Jag är skit glad för hennes skull det är jag :) Tomas, Moa och Jessica deras familj :) dom är undebara alla. Men det min syster och jag alltid vart så tajta gör att jag alltid vill veta var hon är och vad hon gör nu för tiden. Svarar hon inte blir jag rädd och orolig fast jag inte borde bli det men men.
Jag förstår inte varför mina vänner lämnade mig när jag måde dåligt det sitter i mig en faktist usch jobbigt ibland faktist! Men jag har som sakt dom bästa kvar.

JAG ÄLSKAR JOACHIM, MAMMA, JESSICA, TOMAS OCH MOA!
utan mamma, syster och jocke ingen mig


Kommentarer
jennifer gräll

<3

2009-09-29 @ 21:38:44
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/
hanna ward

hoppas att jag kommer vara till någon hjälp också.. <3

2009-09-29 @ 21:58:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0