22 september 2009 tisdag

Jag var barn vakt åt Moa idag, sen kom syster och hämta Moa och mamma och jag åkte till stan för att kolla på färg till övervånigen :). Sen åkte vi till ikea och kolla och jag fynda ett överkast :D jag vart glad iallafall! Sen åkte vi hem till Örjan jag la mig i soffan och dom drack kaffe och satt och prata, sen kolla jag över datan eller vi rätta sakt :). Sen prata vi bara almänt om allt :) Örjan är verkligen som en pappa till mig i mellan åt. I morgon ska jag till psykologen det känns skönt men endå tråkigt på något vis :P vet inte varför. Har ju lite fråga som jag har att ställa till henne och så hoppas det går bra iallafall. Sen i morgon kväll ska vi till stan och handla saker med Tomas och Jessica till dopet sen när vi kommer hem i morgon kväll ska vi baka bullar till dopet :). På lördag äre ju dop faktist roligt :). Jag vill att övervånigen ska bli klar tycker det är så jäklans dryg när dom är här varenda dag och håller på. Man kan inte få äta frukost i lugn och ro bara så less just nu faktist !!
Jag har mycket drömar just nu i huvudet hihi, men det har jag för mig själv ett tag till sen kommer det kanske upp något på bloggen om det.

nu ska jag kolla vidare på internet sen sova.
En ny dag i morgon :)
godnatt


Kommentarer
Agnierszka

Hej tjejen ,bra att ha drömmar;) kram

2009-09-24 @ 14:20:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0