2 september 2009 onsdag



Det är inte lätt ibland!
men får man tänka och grina av sig känns det alltid skönare tycker jag och det är precis vad jag gjort idag :) så nu känns allt så mycket lättare. Plus att jag prata med Pg som var jätte länge sen det var skönt att få vräka ur sig all skit, han förstår en det är skönt tycker jag. I morgon äre skola och jag vill dit för att tänka på annat och för att då blir jag mycket pigare och gladare, få se lite annar folk :). Fundera på att gå ner på stan sen och kolla lite :) skulle behöva en ny jacka och sen vill jag ha ett par puma skor. Det ska jag köpa när jag får mina pengar tror jag :) en jacka ska jag önska mig när jag fyller. Annars har min dag vart bra :) jag har vart seg i kropen och så, men det måste man ju få vara ibland med :) hihi. Har ätit lite dåligt idag ;/ kan vara därför jag har ont i huvudet och känner mig otroligt trött nu. Så jag funderar på att sova nu och hoppas på att min dag blir bra i morgon!
skriver mer i morgon när jag kommer hem, ska försöka komma ihåg kameran med ;)

godnatt bloggen!


Kommentarer
Anonym

Hej tjejen tassar in på din sida o ger dej en kram super tjej kämpar på som bara den ,de glädjer mej att du känner att de är lättare med hjälpen ,kramar

2009-09-07 @ 00:52:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0