15 september 2009 tisdag

Idag skulle jag vilja ge ut min ilska på någon bara skrika slå någon men jag vet att det inte funkar så men ibland vill man bara göra det! Var in till stan idag och fixa praktik plats så den 5 oktober börjar jag praktisera på Lilla rummet nere på stan :) kommer bli dunder bra tror jag, det kändes riktigt bra om jag ska vara ärlig :). Kommer ju få pengar för att jag praktiserar skönt det med 300 i månanden är ju bra det :) men det tycker inte Jocke ( just därför jag är arg ). Jag skulle ochså vilja ha ett helg jobb pengar är inte livet men det kan vara skönt att ha pengar så man kan köpa lite vad man vill ha :). Som nu behöver jag en ny jacka med och lite nya tröjor med men jag har inga pengar SUCK!
Ska ochså till min Morfar idag han fyller ju år :) grattis på han!


Kommentarer
Jessica

Jag tycker minsann att du uppdaterar lite väl sällan :p

2009-09-20 @ 14:35:31
URL: http://adorablebitch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0