29 oktober 2009 torsdag

Jag förstår inte vad som händer? Jag känner bara att jag inte orkar någonting allt går nerot och jag snart skiter i allt känner jag.
Jag förstår inte vad som har hänt mellan oss? Jag går och är ledsen hela tiden bara, känner att jag inte orkar det hära. Det gör så ont i mig men jag har inte kraft till allt jag kan inte klara allt här i värden jag är inte hur stark som helst det är ingen här i värden ju. Jag skulle så gärna vilja gråta men det går inte det är som om det är stop det är fast jag vet inte varför? Det gör ont i mig det med. Jag är rädd med!
Jag skulle vilja setta mig i ett mörkt rum med inga saker i inga fönster jag vill bara vara för mig själv då kan inte jg få problem och jag kan inte heller ge andra problem. Men jag vet att det inte funkar så men jag vill så gärna det jag är så ledsen och sårad just nu. Mitt hjärta känns inte längre helt :'(


Kommentarer
jennytuvesson

du är stark tjejen det vet både du, jag och alla andra. du kommer klara det här. allt kommer bli bra till slut. man behöver motgånger i livet för att få dom stunderna då man mår underbart. keep Fighting <3

2009-10-29 @ 20:15:49
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0