24 oktober 2009 lördag

Jag vet jag är dålig på att skriva här! Men det är så mycket i huvudet just nu.
Skolan går bra för mig :), praktiken går sådär :( men jag försöker så mycket jag kan jag kämpar och vet att det kommer gå med hjälp av alla bra människor runt mig! Igår var det 6 månader sen jag och jocke vart tillsammans :) han är det bästa för mig verkligen <3 jag älskar han av hela mitt hjärta verkligen.

Var till pappa idag dom från gotland var där :D dom är så undebara människor enligt mig iallafall :) vi va på älgsafari, det var trevligt. Malin, Roger, Troy, Hampus, Minnia, Joel, Axel, Tilda, Jocke, Jessica, Moa och pappa! SKa ladda upp kort på facbook kan ladda upp ett kort här :). Moa kommer ochså och sover här idag med mig och Jocke i sängen mysigt :) Jessica och Tomas behöver vara för sig själva ibland med!

Jag är ledsen inerst inne jag försöker prata med mina nära och kära en att gå och hålla allt för mig själv då mår jag för det mesta sämre.
I morgon ska Jocke och jag till hans pappa. Sen på måndag ska jag på massage sen på tisdag till psykologen SKÖNT!



Kommentarer
jennytuvesson

tack caroline <3

2009-10-27 @ 11:09:59
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/
jennifer gräll

åh vad mysigt att sova med en bebis ;D

2009-10-28 @ 01:49:53
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0