12 oktober 2009 måndag

Idag skulle jag ju ha praktik som sakt, jag gick upp i morse kläd på mig åt frukost sen kom paniken helt plötsligt :s jag fick panik för att åka buss själv ibland får jag sona grejer usch jag hatar det! Så jag vart hemma idag och jag vart arg och är arg på mig själv en för jag vill till praktiken men det går inte liksom ååå!! Men sen så ringa jag min syster hon var ledsen så jag stack dit på en gång så vi prata och så sen gick vi med moa till doktorn sen så gick vi hem till henne och gjorde mat :) det vart lasange :) skit gott !!! Sen så kom Tomas han var ny opererad.
Sen åkte jag hem och nu sitter jag här har ochså vart ut med Casper, svin kalt ute nu ju :O usch fyfan! Jag vill att snön ska komma :) det är så mysigt ju.
I morgon ska jag iallafall till praktiken åker med mamma på morgonen så är jag där till 10 sen skjusar mamma mig till praktiken, så det kommer gå bra då! Sen åker jag buss hem hoppas det går bra bara.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0