12 oktober 2009 måndag

Läste en tjejs blogg om sin högstadietid fram till nu. jag började fundera över min högstadietid.

Började 7an hade ingen att umgås med jag var mest för mig själv, prata med alla men ingen jag kom närmare med. ANdra dagen i 7an börja jag tok grina för att jag tyckte det var grymt jobbigt i skolan det var så svårt för mig. Så jag börja i lilla gruppen som den hette. Jag var tillsammans med Andereas men det vart tok mycket bråk så det tog slut. Sen kom jag Viktor Tallskog otroligt nära vi var bästa kompisar vi var varenda dag vi prata varenda dag. Madelen Jansson vart tillsammans med Viktor och jag Erik Funnig men de höll inte länge 2 dagar? haha. Men iallafall jag var singel. Livet gick vidare.. Sen en fest som Elina hade så åkte Viktor och jag dit med min syster Jessica, dagen efter så vart vi tillsammans. Vi drack och hade kul bara. En kompis till mig var med om en bilolycka och dog :'( så jag kämpade måde dåligt men kämpade! Men sommarlovet var inte det roligaste Viktors bror var med om en bilolycka jag trodde inte det var sant när han ringde men det var det, och jag kom hela hans familj närmade mycket närmare. Och det gjorde ochså att det inte funkade mellan oss vi kom för nära varandra. Och David Tallskog dog ochså :'(. Jag hjälpte till så mycket jag kunde. Viktor och jag vart som syskon enligt mig.

och sen när 8an börja så var det inte direkt så kul med allt som hade hänt, och viktor och jag hade inte släppt varandra så vi sårade varandra och hållde på. Men sen sluta det med ett stor bråk och vi inte prata en idag. Jag börja prata med Jocke Johansson som jag kännt länge men vi börja träffades mer och mer sluta med att vi vart tillsammans, mitt liv var ett helvete jag måde så dåligt gick inte i skolan så mycket. Jag flytta till pappa, och jag fick en hund av han hela sommarlovet var jag med Jocke och hans kompisar sola och badade hemma med mamma och syster och släkten. Men sen redde mamma och jag ut det jag sakna henne så jag flytta hem till mamma igen tog även med mig min hund Casper till mamma. I slutet av sommarlovet så gjorde Jocke slut med mig. Jag ringde Viktor åkte dit han trösta mig sen vart vi tillsammans igen (?) menmen.

Sen så var det dags för 9an usch så hemskt det var :'( jag mådde sjukt dåligt fick själmords tankar gick hos psykolog fick ny ochså börja med en massa utrednigar. Jag och Hanna Elmblad min älskade vän börja umgås mer och mer, sen var min syster gravid med. och den sista augusti var min systers kille Tomas med om en svår bilolycka låg på sjukhus och vi bara hoppatdes på att det skulle gå bra. Det gick bra men det tog tid innan han vart bra och vi alla stötta varandra för att det skulle gå så bra som möjligt. Sen tog det slut mellan mig och Viktor. och livet gick vidare och vi tog hand om oss. Jag och Daniel kom närmare varandra men det vart skit av allt med vi vart aldirg mer en kompisar. Jag måde så dåligt hela 9an. Börja äta en medecin det vart lite bättre men inte helt! Jag vart som inlåst i mit rum jag sluta äta ett tag bara för att(?). Min syster fick barn med,  sen skulle jag börja gå uppe på grand och det gick jätte bra :). Sen så börja jag och Joachim prata mer och mer :) vi börja umgås mer och mer, sen vart vi tillsammans och livet vände väldigt konstigt men det gjorde verkligen det. Han stötta upp mig vi är fortfrande tillsmmans och kommer alltid att vara det enligt mig ;).

( sen börja jag äta medecin mot adhd för dom såg att jag hade det.
Och nu går jag på lilla uven och det är skit bra där och livet går upp och ner )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0