30 november 2009 måndag

Sista dagen i november idag och det är ingen snö ute det regnar och är plus grader usch jag vill ha mycket snö! Jag sitter vid datan hära och lyssnar på musik har har inte en annig om vad jag ska göra idag faktist. Har ingen lust att gå ut att gå när det regnar liksom :( tråkigt.
Igår var vi in och kolla på raketer det var ju första advent :) det var mysigt, men jag fick min lila panik det vart skit mycket folk och trångt hemskt säger jag bara men det är bra tränig för mig endå. Syster och jag hållde på med scrapbooking igår innan vi åkte :) det är så grymt jäklans kul tycker jag.

Igår så satt Jocke och jag och kolla på tv då fick jag i tanken undra om jag någinsin kommer kunna jobba heltid när jag blir äldre? Jag fråga Jocke vad han trodde han trodde jag skulle klara det, men jag tror aldrig jag kommer klara det faktist inte heltid. Men det får man se då, det är lite jobbigt att få sona tankar ibland :( för jag vill ju vara som alla andra. Men jag hoppas att jag kommer klara jobba heltid som sakt :) det är ju ett tag kvar men jag undrar varför får jag tanken/kännslan av att jag inte kommer klara jobba heltid? humm något jag undrar faktist. För det släpper ju inte bara sådär hur jag mår och det har inte gått över på 2år äre som vart jobbigast sen enu länge tillbaka om man tänker så då äre 5 år nästan. Det har inte släppt en? Därför börjar jag undra om det verkligen kommer funka för mig att jobba heltid sen när jag är äldre? Ja, jag vet att det är för tidigt att tänka tanken men jag får sona tankar ibland.

Jag sa till mamma igår att jag inte vill vara hemma nyår jag vill åka i väg till någe hotel och bara ha det mysigt. Då kommer Jocke och säger att han nog vill vara hemma, vart lite halv ledsen och besviken då :(, jag vill ju vara med han på nyår!


Kommentarer
Anonym

jag tror du kommer kunna jobba precis så mycket du vill jobba :) Bara du hittar rätt yrke som passar för just dig Carro! Kanske kommer du göra egna personliga scrapbook - fotoalbum? Så folk får beställa av dig album och kort av dig :)

Allt går bara man hittar den lösningen som passar en själv bäst ;)

2009-12-02 @ 20:11:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0