23 november 2009

Igår var mamma jag och örjan och köpte bil till mamma :) 7säten så nu får vi alla plats i bilen med BRA! När vi kom hem var jag grymt grinig och trött och det bar vara jobbigt :(. Jag tycker jag känner mig så grymt deppig nu för tiden :( det hära vädret gör så man blir enu mera deppig fan.
Skulle till praktiken som sakt men det vart inte så jag verkligen prata om det igår, och jag verkligen försökter men fan det är fel på mig såäre bara! Jag känner att jag skulle vilja ge upp med allt. Gå i skolan torsdag - fredag annars bara va hemma känns det som. Ska ju till psykologen idag med men skiter i det med. Idag skiter jag i allt känns det som och det är helt fel det med men vafan jag hatar att det är såhära FAN! Jag vill verkligen bara bort bort bort bort bort här ifrån NU!
så känner jag mig verkligen  


Kommentarer
jennifer gräll

jag tror på dig caroline, även fast man kan vara svag ibland. Jag vet innerst inne att du är en riktigt stark tjej. Och det vet du också. Även fast jag kanske inte visar det eller vad man ska säga, så bryr jag mig. Och jag kommer alltid att finnas här. Oavsätt bråken mellan oss.

2009-11-23 @ 17:51:30
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0