16 november 2009 måndag

Jag skulle ha praktik idag ju, varför blir det så hära för? Det går bara inte VARFÖR? Det gör ont i mig att min mamma blir ledsen för hon vet att jag vill men det går inte jävla helvetes skit eller vad finns det att säga? Jo, att jag blir tokig på mig själv att det bara inte går till bussen åker till praktiken, nå fel på mig känner jag bara att det är! Jag har ätit frukost klät på mig och klar sen går det bara inte jag själv undrar vad det är för fel ibland!


Iallafall jag har fått hem mina glassögon nu igen, har ju alltid haft det förr men jag sket i att ha dom men nu känner jag själv att jag behöver dom så det är helt undebart tycker jag
jag älskar dig Jocke

i helgen har jag inte gjort så mycket alls, jag och min älskling har mest legga på soffan och ätit gott gott :) och myst och bara haft det helt undebart tycker jag :)
sen måste jag ju ochså berätta att jag tog inte min medecin i lördags eller söndags och jag tycker det funka undebart bra faktist :) jag fick göra så för att jag gått ner så mycket vikt. Så jag ska höra med min psykolog på torsdag om det går bra om jag inte äter medcinen på lördag - söndag. Jag tyckte nästan jag måde lite bättre :) för min medecin gör ju så jag får lite mera enerski och rör man inte på sig då blir det ju helt fel i kropen på mig känns det som.

Idag fyller ochså mammas kille år Örjan grattis på han :D ska dit idag och fira han :).


Kommentarer
sofieblom, one in a million :]

svar: jasså tack så jätte mkt ::)

ja alla tycker ju olika , endel är skitsura för att jag blivit brunett osv. Kommer iaf vara det ett bra tag till tror jag, sen bli naturligt blond till sommaren, om jag inte ångrar mig :)

2009-11-16 @ 20:10:59
URL: http://chaarmigast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0