11 november 2009 onsdag

Hemma idag igen mår inge vidare alls :( ont i kropen svider i ögonen som bara den, fryser, svettas :s men ska till läkaren iallafall måste liksom dit och kolla allt med medecinen. Får se om det blir möte i morgon i skolan kanske bara blir det sen ta med grejer hem och jobba med? Får se hur det blir med allt. Bir iallafall en hemma helg för min del det kan jag lova, har ingen lust att göra något när man inte mår bra alls :(.
Begravnig nästa fredag med :'( usch det är så jobbigt, men det kommer gå bra men det är ju så jobbigt. Så är ledig nästa fredag, ska ta hem och jobba hemma tror jag. Känns som om jag kommer komma efter skit mycket annars och det vill jag inte nu när jag ligger bra till :).

Jag vill ha en pappa som alltid finns där en som hjälper en med allt som min mamma gör så vill jag att min pappa ska vara med det är inte så, det kan göra ont i mig i bland faktist. Jag vill kunna hitta på saker med han åka och handla eller bara åka och kolla på saker. Jag vill bara ha en pappa som förstår mig! Men han valde att ha det såhära känns det som, jag orkar inte försöka få bättre kontakt med han jag har försökt så himla många gånger men jag får aldrig något tillbaka.

Jag är iallafall glad att jag har min mamma min allra bästa mamma, utan henne ingen mig!
Min storasyster är den undebarste syster man kan ha!

Jag är glad att jag har dom jag har som jag kan prata med!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0