9 maj 2009 lördag

Vakna och kännde mig bättre en igår men endå inte helt bra men det måste gå iallafall :) är ju barn vakt idag senare som sakt :D Jocke ska med såklart :) min älskade kille han är för undebar mot mig :) den bästa. Jag har plocka i och ur diskmaskin och damsugit nedervånigen och slängt i en maskin tvätt, jag är för bra ja :D. Snart ska jag ta mig en duch :) Jocke skulle hem och duscha och fixa sig lite sen skulle han komma tillbaka till mig så ska vi åka ut till min pappa :). Ska göra mat och lite så där ute :) kommer bli super musigt. Sikkan skulle kanske komma med :) det skulle vara roligt tycker jag. Vi sover kvar där i natt med :)

Nu ska jag ta mig i kragen och duscha och så ;) hihi
Jag älskar min mamma mest, den bästa mamman i värden :D <3
& min undebar kille är för undbar mot mig :) älskar han

 jag trode aldrig det skulle bli såhära ... :(



Kommentarer
jennytuvesson

skriver inget om att du vill att jag ska komma eller något ?? srkiver aldrig om mig längre . känner mig lite bortglömd .

2009-05-09 @ 18:01:18
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0