5 maj 2009 tisdag

Idag blir det ingen skola för mig jag har möte i stället har en kännsla av att jag kommer bli jätte arg för rektorn ljuger för mig och sen så säger dom inget till mig när det är något som nu snart äre bal jag är inte ens bjuden :O :@ idioter. Jag kolla hur många som besöker mig nu det var inte en enda förr typ igår vare 70st det bara rassar in folk när man börjar skriva, förstår inte vad som är så roligt med mitt liv :P haha. Jag skriver inte för att andra ska läsa jag skriver för att skriva av mig, tycker det är skönt att få skriva av mig.
Syster min har flytta nu, jag tycker det är skönt om jag ska vara ärlig hihi. Men jag har vart hos henne varenda dag endå :P haha, skönt att hon bor nära om det skulle vara något så har man varandra nära :) för hon är min enda syster och min BÄSTA man kan hon inte få bättre storasyster en henne :). Hon har hjälpt mig så otroligt mycket i livet och hurjag mår, hon förstår mig så bra :) jag älskar henne otroligt mycket :D. Jag tror det kommer bli bra för henne att bo själv eller a med Tomas och Moa då ;) men att dom får eget.
Senare idag ska jag träffa min älskling :), saknar han fast jag var med han igår hela dagen, och alla andra dagar med ;) han är den bästa ;) <3.

 <3


Kommentarer
Jessica

Så är det när man är kär, man saknar dom hela tiden ;)

2009-05-06 @ 10:29:26
URL: http://adorablebitch.blogg.se/
Anonym

alla nior är bjudna på balen. man får inte precis en inbjudan. och om du hade varit i skolan så hade du också vetat om det lika mycket som alla andra nior.

2009-05-09 @ 16:08:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0