29 maj 2009 FREDAG

Inatt så skulle jag gå och sova då jag precis somna jag får ett sms från min storasyster att hon börjar få ont igen :/ jag springer in till mamma fort som fan väcker henne och säger att jessica börjar få ont nu igen, vi slänger på oss kläderna åkte till tomas och jessica jag fick vara kvar med moa och tomas, och bara för att jag kom så bajsa moa och spyde jävla busunge aså ;P hahah. Sen efter en timme så skickar jessica sms till mig, det gick över så vi kommer hem igen, så jag fick åka hem och sova igen ;P hahah. Tror jag somna 3 halv 4 :P ocj sen väkte jocke mig halv 9 och sen kunde jag inte somna om. Så nu sitter jag och dunkar musik för fullt :D. Ska flytta upp alla mina saker idag :D, Jocke och Sikkan skulle hjälpa mig :D dom är för gulliga <3..

Ikväll mina vänner hoppas jag på en lyckad kväll :)

Jag älskar min Jocke


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0