1 maj 2009 fredag

Min medecin som jag äter gör så jag blir riktigt trött :( jag tycker det är totalt värdelös verkligen. Jag hoppas det försvinner så fort som möjligt faktist, jag är trött när jag vakna och sen är jag det hella tiden :(. Men jag mår mycket bättre en vad jag har gjort :D jag är så glad att Jocke hjälper mig :) eller hjälper och hjälper han gör mig glad och lycklig bara :) han är helt enkelt bäst!

Jag bloggar inte så mycket längre, men jag skriver när jag känner för det och när jag behöver skriva av mig.

jag älskar min Joachim <3



Kommentarer
Jessica

Jag vet hur det känns det där med att bli trött, det blir jag med av mina mediciner, det är jätte jobbigt jag vet :(

2009-05-02 @ 17:04:27
URL: http://adorablebitch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0