En gäst

Gästbloggaren Diabetesmannen

Tjaa alla fans.. Jag hoppas ni gillar den här bloggen.. Jag tycker den e rätt najs asså! Jag ska Gästblogga till Caroline nu.! Jag tänkte göra en lista om mina intressen och så!


Min blogg handlar om: uteliv (Krök)

Namnet på bloggen: Jag är en diabetesman!

Intressen:Kröka, Kläder och sport!

Rekomenderar i uppsala: Finns tyvärr inte så myckey ställen men Birjer jarl, Gillet, Etage (Karaeoke bar för dom som tycker om att sjunga)

Musik: Jag och 2 polare har en platta med lite sköna låtar på gång ( DMG)


Dryck jag föreslår är Newcaslte, Guiness, Captain Morgan!!! Finns många fler men det där är favoriterna!!

Där tackar jag för mig och hoppas ni gillar bloggen här! puss bithces.......

 Titta även in min blogg: Diabetesmannen.blogg.se





/Diabetesmannen


Kommentarer
Anonym

Tönt! Spark i skrevet om han kommertill Etage

2009-03-24 @ 10:48:03
caroline bloggaren

haha, okej ;) inte mitt problem om han går dit!

2009-03-24 @ 11:40:20
Anonym

haha spark i skrevet! Jag bidrar bara med min fina sångröst!!!

2009-03-24 @ 13:00:34
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0