6 mars 2009 fredag

Jag mår dåligt av att gå i skolan " björkvallsskolan" och då går jag bara i skolan måndag - onsdag torsdag - fredag har jag skola gång nere på skolan annars har jag på grand.
Och nu äre så att jag var hemma igår och idag jag mår bara psykist dåligt av att vara där och mamma mår dåligt av att jag går hemma hon är rädd att skolan anmäler oss till soc. Vist det är jag med men endå så bryr jag mig inte alls i det :( jag borde bry mig skit mycket i äntligen ju. FAAAN jag hatar det !!!!!!!!!!!! Jag vet inte vad jag ska göra med det hella :( Det har hänt för mycket saker nere på skolan och allt på minner mig bara mer och mer när jag är där :'(. Jag skäms för att det är så hära med mig! För att jag är ett jävla psykfall typ :s :'( usch.


Kommentarer
camilla

hoppas allting löser sig, låter inte så kul att må som du gör, nu vet jag dock inte vad som hänt men jag hoppas ändå det löser sig! alla förtjänar att må bra :)

2009-03-06 @ 17:33:29
URL: http://camoowgli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0