29 mars 2009 söndag

Igår var jag på fyreshov sen hem till mamma och sov, vakna åkte och tanka sen till pappsen var där till 10 typ sen åkte jag hem till mamma hon hade främande. Jag gick och la mig vid 12 tror jag för jag var bara almänt iriterad på folk!
Hoppas alla hade roligt igår! för det hade jag inte. Jag vill träffa folk och ha kul :) Men ingen hade lust att skjusa mig så aaa, sen när jag pratar med några vid 12 säger dom att en kan hämta mig men var så jävla iriterad så nej !! Idag vare någon ny serje eller vad det var i stället för beck den värka bra och den ska jag se på :).



Kommentarer
Anonym

Men snälla,läs vad du skriver innan du postar!

Det är några stavfel :-)

2009-03-29 @ 10:54:34
Emelie

Men herregud, hört talas om läs- och skrivsvårigheter? ingenting man kan göra något åt. man fattar iallafal vad hon skriver och om du irriterar dig på hennes stavfel, sluta läs hennes blogg! Så enkelt är det.

2009-03-29 @ 13:33:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0