25 mars 2009 onsdag

Gick och la mig 22 igår typ så otroligt skönt vakna vid 5 av att jag drömde en äcklig dröm usch :( sen somna jag om sen vakna jag halv 6 och låg och vände på mig och somna sen om till halv 8 sen sket jag i att sova så jag gick upp hämta datan och nu sitter jag här har kolla runt lite. Idag vet jag inte vad jag ska göra kanske drar mig till gårn ikväll får se hur det blir med den saken, ska iallafall till skolan vid halv ett när jag börjar.

Jag skrev aldrig om igår när jag kom hem orkade inte, men det gick otroligt bra först möte i skolan ju gick otroligt bra :D sen vare ju psykologen, jag ska få medecin mot adhd om ungefär 2 veckor :) hon tyckte jag behövde det och att det skulle hjälpa mig i livet. Skulle äta det i några år sa hon jag vart glad när hon sa så :D JAG FÅR MIN HJÄLP NU JIPPPPI :D jag vart överlycklig. Sen drog vi till max och jag tröck i mig allt ;P haha så jag vart skit mätt efter det kunde jag knappt gå. Och jag fick en ny moppe hjälp JIPPi :D tack örjan:).
Nu börjar det ordna upp sig i mitt liv, ingen vet hur skönt det är för mig :) det ör nog skönt för mina vänner att det börjar orna upp sig i mitt liv, dom får ju lida med :( förlåt för mig. Och familjen med.. förlåt ..
och alla som säger att jag inte mår dåligt på riktigt säg mig varför får jag medecin dårå? haha, jani som jag säger jag talar sannig om allt på min blogg. Ljuga kommer man ju ingen stanns med :s sannig är bäst!

solen skiner idag med härligt


Kommentarer
-

Det känns mest som att du skryter med både det ena och det andra !?

Men det är ju bra att det börjar bli ordna upp sig !

2009-03-25 @ 09:59:26
bloggaren

hahah, skryter? :P nej haha. Jag skriver bara om mitt liv.Tvingar dig inte att läsa

2009-03-25 @ 11:06:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0